Grupa PCN
Organizacja eventu firmowego w Hotelu BUKOVINA - Wersja do druku

+- Grupa PCN (http://grupapcn.pl)
+-- Dział: Tematy pozostałe (http://grupapcn.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Hyde Park (http://grupapcn.pl/forum-11.html)
+--- Wątek: Organizacja eventu firmowego w Hotelu BUKOVINA (/thread-167.html)



Organizacja eventu firmowego w Hotelu BUKOVINA - Jodhne - 10-01-2025

Planuję konferencję dla większej grupy i zastanawiam się nad Hotelem BUKOVINA w Bukowinie Tatrzańskiej. Czy ten obiekt faktycznie nadaje się na duże wydarzenia biznesowe?


RE: Organizacja eventu firmowego w Hotelu BUKOVINA - Tili - 10-01-2025

Tak, to miejsce jest dobrze przystosowane do dużych eventów. Mają 437 miejsc noclegowych (plus opcję zakwaterowania w sąsiednim Hotelu HARNAŚ), a największa Sala Kongresowa ABC mieści 320 osób w układzie bankietowym i aż 570 maksymalnie. Co ważne, obiekt zapewnia pełne zaplecze organizacyjne i bezpośredni dostęp do atrakcji, np. Term BUKOVINA. Więcej o Hotelu BUKOVINA idzie się dowiedzieć, jak coś, z tej strony internetowej: https://www.hotelbukovina.pl/blog/szkolenia-z-elementami-incentive-travel-nowe-podejscie-do-organizacji-eventow-firmowych